کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9227 | مشاهده و دانلود: 742024207 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/12 | اعضاء: 317003 | نظرات: 37910
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه را تسلیت عرض می کنیم. #شهید_جمهور

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 اورجینال فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شواهد جدیدی از انتشار قریب‌الوقوع آفیس برای سیستم‌عامل iOS

به گزارش سافت‌گذر ؛ بار دیگر، آن‌چه ابتدا به شکل شایعه مطرح شده بود، اکنون رفته‌رفته به واقعیت نزدیک می‌شود: مایکروسافت قرار است به زودی نسخه‌ای رسمی از مجموعه نرم‌افزاری آفیس را برای سیستم‌عامل iOS اپل منتشر کند.

مدت‌هاست که می‌دانیم مایکروسافت دارد روی ساختن نسخه iOS نرم‌افزار آفیس کار می‌کند. همچنین شنیده‌ایم که این نرم‌افزار اوایل سال 2013 عرضه خواهد شد؛ امروز هم شواهد بیش‌تری منتشر شد که نشان می‌دهد مایکروسافت دارد تلاش زیادی می‌کند تا آفیس را به سیستم‌عامل iOS بیاورد.

وبسایت Mac4Ever در محتوای وبسایت پشتیبانی کمپانی مایکروسافت اشاره‌هایی را مشاهده کرده که از انتشار نسخه موبایلی آفیس برای سیستم‌عامل iOS خبر می‌دهد. این اشاره‌ها شامل «آفیس برای آیفون» و «اکسل/پاور پوینت برای آیپد» هستند.

 

اگرچه هنوز هم نمی‌دانیم تاریخ انتشار این نرم‌افزار چه زمانی است؛ اما از آن‌جا اشاره به آن در بخش پشتیبانی مایکروسافت مشاهده شده، می‌توان حدس زد که تاریخ عرضه نرم‌افزار دارد به سرعت نزدیک می‌شود.

به گزارش سافت‌گذر ؛ مجموعه آفیس در کنار ویندوز یکی از نرم‌افزارهای برجسته کمپانی مایکروسافت است و باید ببینیم آیا غول نرم‌افزاری جهان حاضر است نسخه iOS این مجموعه را زودتر از نسخه RT ویژه تبلت خود عرضه کند یا خیر.

مجموعه آفیس برای مایکروسافت حکم برگ برنده را دارد؛ زیرا این کمپانی به اعتقاد بسیاری پادشاه نرم‌افزارهای بخش بهره‌وری محسوب می‌شود. مایکروسافت در حال حاضر دارد از آفیس به عنوان طعمه‌ای همراه با تبلت ویندوز RT خود موسوم به Surface استفاده می‌کند و برای ارزیابی نسخه جدید این مجموعه نرم‌افزاری، آن را هم‌زمان با اولین سخت‌افزار خود عرضه کرده است.

باید دید نسخه iOS آفیس چه ویژگی‌هایی را خواهد داشت؛ زیرا انتشار می‌رود مایکروسافت برای تبلیغ تبلت Surface خود به عنوان دستگاهی برتر، این نسخه از آفیس را با ویژگی‌های کم‌تری عرضه کند. یکی از بزرگ‌ترین سؤالاتی که مطرح است این که آیا نسخه iOS آفیس هم به طور خاص برای صفحه‌های لمسی طراحی خواهد شد یا خیر.

اگر مایکروسافت بخواهد نسخه‌ای از آفیس مخصوص صفحه‌های لمسی را قبل از Surface برای سیستم‌عامل iOS منتشر کند، واکنش کاربران به این اقدام دیدنی خواهد بود؛ زیرا این کمپانی در حقیقت به جای نسخه موبایلی برای تبلت خود، نسخه iOS آفیس برای آیپد اپل در اولویت قرار داده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12452 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/09/22 تعداد مشاهده: 1821
سافت گذر